tiistai 26. maaliskuuta 2013

Muistikirjamaaliskuun 26. pv.

Jopas menee nopsaan tämä kuukausi, en meinaa taas perässä pysyä. Haasteessa tämän päivän aiheena on:

Mikä tänään kiukuttaa?

Tiistai 26. pv
Siivoushan se on sellainen ikävämpi homma, mutta välttämätön tehdä aina silloin tällöin. Tänään se päivä on mulla, kun aloitan ja huommena lopetellaan siivoukset.  
Sää oli niin upea tänään, että mieluummin olisin mennyt vaan ulkoilemaan, mutta ei auta ennenkuin, kuin hommat on hoidissa, sitten ehtii nauttia siitäkin. Ja Kuu on kohta ihan täytenä, nytkin mollottaa posket pullollaan pilvettömältä tavaalta. Uneton yö siis tulossa...

5 kommenttia:

  1. Oijoi, toivottavasti tuo taivaankannen pullukka ei vie mun uniani! Siivous on sellasta...joskus se ihan inspiroi, mutta ei usein. Olen kyllä ihan ekspertti sotkun tekemisessä. Varsinkin muistikirjamaaliskuun yhteydessä kun tulee silputtua paperia.

    VastaaPoista
  2. Huii, vai on siellä kuutamo taas, no me valvotaan Selma sitten yhdessä!
    Sillä mä olen myös sellanen ns. kuuhullu, että uni ei tuu ja ei pysy, kun kuu mollottaa taivaalla!
    Hienon sivun olet taas tehnyt ja niin totta joka sana ja ilmekkin naisella niin hyvä tähän haasteeseen,hieno!

    VastaaPoista
  3. Kyllä minäkin yleensä valvon ja vahdin, että kuu ei tipahda, mutta nyt nukuin, johtuiko siitä, että touhusin eilen normaalia enempi. Ja siivous ei todellakaan kuulu minunkaan lempihommiin.(varsinkaan imurointi)

    VastaaPoista
  4. Toivottavasti sait kuusta huolimatta nukuttua. Ei se siivoaminen niin kivaa ole mutta puhdas raikas tuoksu palkitsee.Mainio sivu muistikirjassasi..sopisi munkin seinälle.
    Hyvää uutta päivää.

    VastaaPoista
  5. Kiva kuulla että en ole ainoa, joka ei tykkää siivouksesta.Kuitenkin siistissä kämpässä sitten on mukavaa oleskella, se on totta. Kiitos :)
    Kyllä unikin lopulta tuli, kai olin tarpeeksi väsynyt :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi...kommentit ilahduttavat aina!
Thank you for your comment !